همه چیز در مورد دمپایی روفرشی

پوشیدن انواع دمپایی روفرشی در خانه از عادات بسیاری از خانم ها و آقایان نیز می باشد .دمپایی روفرشی کفشی راحت می باشد که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد . پوشیدن دمپایی روفرشی علاوه بر زیبایی تاثیر زیادی بر سلامت فرد دارد . خانم ها ساعت های زیادی را در خانه برای انجام کار های خانه سرپا هستند. پوشیدن دمپایی روفرشی از بروز کمردرد و مشکلات زانو در خانم ها جلوگیری می کند همچنین مانع از آسیب های احتمالی به مفاصل و خشکی پا نیز می شود .
توجه به سایز و ارتفاع مناسب دمپایی روفرشی در هنگام خرید دمپایی روفرشی از مهم ترین نکات نیز می باشند.سایز دمپایی روفرشی مانند کفش باید سایز پای شما باشد اما در بعضی از موارد می تواند بزرگ تر از پای شما باشد . استفاده از دمپایی روفرشی باعث می شود تیپ شما در منزل زیبا تر شود همچنین لاک زدن ناخن ها پا به زیبا تر شدن صندل و پای شما بسیار کمک می کند .

از جدیدترین مدل های دمپایی روفرشی زنانه در فروشگاه آنلاین Sandal.ir دیدن کنید

انواع مدل های دمپایی روفرشی زنانه :


مدل های مختلفی از دمپایی روفرشی بر اساس کاربرد آن تولید و توزیع می شود .و خانم ها می توانند بر اساس نیاز و سلیقه شان آن ها را انتخاب کنند .از محبوب ترین مدل های دمپایی روفرشی می توان به دمپایی لا انگشتی زنانه ،دمپایی عروسکی زنانه ،دمپایی مجلسی زنانه ،دمپایی فانتزی زنانه اشاره کرد .

·        دمپایی لا انگشتی زنانه

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین مدل های دمپایی روفرشی مدل لا انگشتی نیز می باشد . این مدل به دلیل شکل خود دمپایی بسیار راحت می باشد و علاوه بر اینکه در خانه استفاده می شود در سفر ها ،کنار ساحل ،استخر و دیگر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد .



دمپایی روفرشی

·        دمپایی عروسکی زنانه

این مدل از دمپایی روفرشی بیش تر مورد توجه ی دختران جوان قرار می گیرد . این مدل دمپایی در شکل و طرح ای متنوع و زیادی تولید و عرضه می شود . یکی از مدل های که در چند سال اخیر بسیار پر طرفدار شده است دمپایی عروسکی پشمالو نیز می باشد .


دمپایی روفرشی

·        دمپایی مجلسی زنانه

دمپایی های مجلسی همانگونه که از نامشان معلوم است در مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرند . این مدل از دمپایی روفرشی به دلیل طراحی مجلسی ای که دارد استفاده از آن به صورت مداوم و یا در زمان های طولانی توصیه نمی شود .دمپایی های مجلسی اغلب دارای تزیئناتی زیبا می باشند .


دمپایی روفرشی

·        دمپایی فانتزی زنانه

دمپایی فانتزی زنانه دارای طرح و مدل های خاصی نیز می باشد و طرفداران خاص خود را نیز دازد . این مدل دمپایی ها هم در خانه و هم در بیرون از خانه مورد استفاده قرار می گیرد .


انواع جنس دمپایی روفرشی :


دمپایی روفرشی در جنس های مختلفی تولید می شود که با توجه به محل استفاده ی آن خریداری می شود .

·        دمپایی روفرشی PVC

بساری از افراد معمولا دمپایی روفرشی می خرند که بشود در جاهای مختلف از آن استفاده کرد. در کنار دریا, در استخرشنا, در خانه به عنوان روفرشی . این نوع دمپایی ها معمولا از جنس PVC هستند. که بسیار مقاوم و با دوام هستند و همه جا میشه از آنها استفاده کرد و ضد آب هستند. 


·        دمپایی روفرشی پارچه ای

دمپایی هایی که از جنس پارچه نیز می باشند به دلیل جلوگیری از تعریق پا و بوی بد آن برای استفاده در منزل یسار مناسب است . همچنین این نوع دمپایی بسیار راحت و نرم می باشد .و انتخاب خوبی برای استفاده ی طولانی مدت نیز هستند .

·        دمپایی روفرشی پشمی

دمپایی های پشمی مناسب برای فصل های سرد سال نیز می باشند . این دمپایی ها بسیار زیبا بوده و باعث گرم شدن پا می شوند .

·        دمپایی روفرشی چرم

دمپایی های چرم مانند دیگر محصولات چرم بسیار زیبا و شیک هستند و می توان از آ‌ن ها در مجالس و مهمانیها استفاده کرد .همچنین دمپایی چرم از دوام زیادی برخوردار می باشد .



·        دمپایی روفرشی کتان

یکی از جنس های دمپایی که در سال های اخیر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است کتان نیز می باشد . دمپایی های کتان راحت می باشند و می توان از آن ها در خانه و مهمانی های دوستانه و کوچک استفاده کرد .

·        دمپایی روفرشی جیر

نگهداری و مراقبت از دمپایی های جیر کمی سخت می باشد اما این نوع از دمپایی ها به شیک تر شدن تیپ شما کمک می کنند .


نکات مهم در هنگام استفاده از دمپایی روفرشی توسط آقایان :


·        مردان نسبت به خانم ها بیش تر بیرون از خانه بوده و بیش تر از کفش استفاده می کنند به همین دلیل احتمال دچار به بیماری های پوستی و انواع قارچ ها در مردان بیش تر از خانم ها نیز می باشد .اگر فردی با چنین بیماری های پوستی دست و پنجه نرم می کند بهترین راه برای جلوگیری از پیشروی آن و عدم آلوده کردن زمین و جلوگیری از انتقال آن به دیگران استفاده از دمپایی روفرشی می باشد .
·        بهتر است از دمپایی های جلو بسته در مدت زمان طولانی استفاده نشود و حتی بهتر است از این نوع دمپایی به دلیل عدم برقراری هوا در پا از آن استفاده نشود .
·        در انتخاب دمپایی های مردانه دمپایی هایی مناسب است که قابل شست و شو بوده و در آن هوا جریان داشته باشد .
·        شست و شو ی دمپایی یک تا دو هفته در میان از بوی بد گرفتن دمپایی جلوگیری می کند .
·        مناسب ترین دمپایی روفرشی برای آقایان دمپایی های سبک و دارای جریان هوا می باشد .
·        دمپایی هایی از جنس PVC و رنگ روشن بهترین انتخاب برای دمپایی روفرشی آقایان می باشد . زیرا هم احتمال حساسیت در آن بسیار پایین است و همچنین قابل شست و شو می باشند .

راه های مراقبت از پا:


فراموش نکنید پا قلب دوم انسان است پس به ان اهمیت دهید و مراقبت کنید. اگر نمی دانید که چرا پا را قلب دوم مینامند, حتما مقاله ( چرا پا را قلب دوم می نامند را میدانید؟ ) را بخوانید.

·        شست و شوی مداوم پا ها از مهم ترین کار ها در جهت مراقبت از پا مخصوصا در فصل تابستان می باشد .با آب ملایم پا های خود مخصوصا لای انگشت های پا را بشویید و سپس خوب خشک کنید .
·        لایه برداری از دیگر عمل ها برای مراقبت از پا می باشد . پاشنه ی پا و کف پا به دلیل راه رفتن زیاد در خانه دچار سایش می شود البته استفاده از دمپایی روفرشی سایش را کاهش می دهد . دو بار لایه برداری در هفته بعد از کفش و دمپایی مناسب بهترین راه حل برای خلاصی از پینه می باشد .
·        ناخن های پا را کوتاه کرده و سوهان بکشید . بلند و خیلی کوتاه بودن ناخن های پا باع آسیب دیدگی پا نیز می شود .

 معرفی چند برند بزرگ تولید کننده دمپایی روفرشی:

در اینجا چند برند معروف و بسیار عالی به شما پیشنهاد میدهم.
برند ایپانما ( Ipanema )
برند زاکسی ( Zaxy)



شبکه های اجتماعی :

با یک جستجوی ساده در گوگل و یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر و ... می توانید با کمی دقت در شناسایی شبکه های جعلی بهترین برند ها و محصولات را پیدا کنید



لطفا نظر خودتان را در قسمت ثبت نظرات هرجند کوتاه بیان کنید.
سپاس

نظرات